Contact

imię

mail

napisz do mnie

Nie jestem modowym policjantem

Moim celem jest wskazanie – zarówno online jak i offline – możliwości kreacji własnego stylu, poprzez ukazanie twórczości i wizji projektantów mody męskiej, bieżących trendów i świeżych idei oraz zestawów marek lusksusowych, premium i niskobudżetowych. Informuję o dostępności ubrań i dodatków, tkaninach, technikach produkcji, DNA brandów i ich sposobie na pozytywne doświadczenie klienta. W męskim podejściu do ubierania cenię stałość i lojalność wobec dobrych marek, kierowanie się jakością i funkcjonalnością, a nie impulsem.

Często, zaangażowani pracą i zajęci realizacją zadań, nie znajdujemy czasu na „wizualną” promocję swojej osoby, a przecież żyjemy w czasach 3-5 sekund. Dopełnieniem osobowości powinien być określony styl. To może być zarówno ryzyko – awangarda, prowokacja, wyrazistość, jak i zachowawczość – stonowanie, naturalnie, skromnie, ale zdecydowanie – bez potrzeby rzucania się w oczy. To zależy od wykonywanej profesji. Klientowi indywidualnemu polecam personal shopping – zakupy ubrań i koncepcje kreacji wizerunku. Firmom – szkolenia z zakresu korporacyjnego dress codu. Jako kobieta, inaczej patrzę na męski styl ubierania się. Spełniam indywidualne oczekiwania klientów, którzy pochodzą z różnych środowisk, wykonują różne zawody i mają różne potrzeby.

W obecnych warunkach nadpodaży ubrań, potrzebny jest skuteczny marketing i sprzedaż. Kompetentnych stylistów uważam z jednej strony za PR-owców i „napędzaczy” popytu, a z drugiej za selekcjonerów i wizjonerów mody. Oferuję współpracę w zakresie promocji linii męskich, wprowadzania nowych kolekcji na rynek, sprzedaży afiliacyjnej e-sklepów. Służę pomocą w produkcjach modowych edytoriali i sesji foto/video i stylizacji sylwetek na pokazach.

O mnie: jestem modowym samoukiem, z wykształceniem ekonomicznym i 10-letnim doświadczeniem w marketingu. Podjęłam się prowadzenia bloga i tej marki, bo ludzka natura i emocje interesują mnie najbardziej, a ubranie jest bliżej człowieka, niż nie zawsze dopasowana i użyteczna reklama.

Natalia Sochacka | natalia@menwithballs.pl | tel. 797 004 806 | Poznań